Daha sonra isə, Christian Dior, Fendi, Donna Karan, Givenchy, Kenzo, Marc Jacobs, Loewe, Celine , Hublot, Zenith , Tag Heuer, Guerlian kimi daha bir neçə lux markanı da tərkibinə əlavə edən şirkət, qısa müddətdə dünyanın ən böyük lux kompaniyalarından birinə çevrildi. Ən böyük rəqibləri isə Gucci Group (Hal-hazırda fransız PPR şirkəti tərəfindən alınıb) və Richemont-dur.Keçən il isə LVMH ailə şirkəti olan Hermes-in 17,1% səhimlərinə sahibləndi.
Dünən oxuduğum bir xəbərdə isə şirkət dünyanın ən böyük və lux ziynət əşyaları şirkəti olan Bulgari-nin 51%-i alıb. Beləki, Bulgari-nin hissələrinə sahib olmaq üçün LVMH 5,2 milliard dollar ödəyib.
Bernard Arnault müsahibələrinin birində hər zaman şirkətin tərkibinə yeni markaları əlavə etməyə çalışdıqlarını söyləyib. Şirkət Armani və Burberry kimi markaların da səhimlərini almaq istədiklərini açıqlayıb.
No comments:
Post a Comment