Bu rəqabət lux sektorunda diqqətindən yayınmır. Sıralamaya nəzər salsaq, 5 million fanatı ilə Burberry facebook-un ən çox fanatı olan lux markası ünvanını qorumağı bacarır. Burberry-nin ən böyük rəqibi isə Gucci-dir. Marka bu yaxınlarda facebook-da 4 million fanatı olduğunu elan etdi.3-cü sıranı 3,2 millionluq fanatı ilə Chanel ,4-cü yeri Dolce&Gabbana 2,6 million , 5-ci yeri isə Louis Vuitton 2,1 million fanat qrupu ilə tuturlar.
Wednesday, March 30, 2011
Facebook Competition
Facebook sosial şəbəkəsi yarandığı gündən etibarən yeni rəqabət sektorunun əsası qoyuldu. Beləki, öz fan səhifələrini yaradan markalar hal-hazırda ən çox fanat qrupuna sahib olmaq üçün rəqabət aparırlar.
Bu rəqabət lux sektorunda diqqətindən yayınmır. Sıralamaya nəzər salsaq, 5 million fanatı ilə Burberry facebook-un ən çox fanatı olan lux markası ünvanını qorumağı bacarır. Burberry-nin ən böyük rəqibi isə Gucci-dir. Marka bu yaxınlarda facebook-da 4 million fanatı olduğunu elan etdi.3-cü sıranı 3,2 millionluq fanatı ilə Chanel ,4-cü yeri Dolce&Gabbana 2,6 million , 5-ci yeri isə Louis Vuitton 2,1 million fanat qrupu ilə tuturlar.
Bu rəqabət lux sektorunda diqqətindən yayınmır. Sıralamaya nəzər salsaq, 5 million fanatı ilə Burberry facebook-un ən çox fanatı olan lux markası ünvanını qorumağı bacarır. Burberry-nin ən böyük rəqibi isə Gucci-dir. Marka bu yaxınlarda facebook-da 4 million fanatı olduğunu elan etdi.3-cü sıranı 3,2 millionluq fanatı ilə Chanel ,4-cü yeri Dolce&Gabbana 2,6 million , 5-ci yeri isə Louis Vuitton 2,1 million fanat qrupu ilə tuturlar.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment