Wednesday, March 30, 2011

Facebook Competition

Facebook sosial şəbəkəsi yarandığı  gündən etibarən yeni rəqabət sektorunun əsası qoyuldu. Beləki, öz fan səhifələrini yaradan markalar hal-hazırda ən çox fanat qrupuna sahib olmaq üçün rəqabət aparırlar.

Bu rəqabət lux sektorunda diqqətindən yayınmır. Sıralamaya nəzər salsaq, 5 million fanatı ilə Burberry facebook-un ən çox fanatı olan lux markası ünvanını qorumağı bacarır. Burberry-nin ən böyük rəqibi isə Gucci-dir. Marka bu yaxınlarda facebook-da 4 million fanatı olduğunu elan etdi.3-cü sıranı 3,2 millionluq fanatı ilə Chanel ,4-cü yeri Dolce&Gabbana 2,6 million , 5-ci yeri isə Louis Vuitton 2,1 million fanat qrupu ilə tuturlar.

Digər markalardan Dior 614,000, Yves Saint Laurent 500,000Fendi 233,000, Ferragamo 69,000 və Bottega Veneta 47,000  fanata sahibdir.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...