Entrance Hall and Student's Sitting Area of the Accademia Del Lusso. |
In English :
Azərbaycan dilində:
Əvvəlki məqalədə, Milandakı ümumi həyat tərzi, gəziləsi yerlər və görüləsi fəaliyyətlər haqqında danışmışdım. Bu dəfə isə, Milanda keçirtdiyim həftədə, daha dəqiq desəm Milan Moda Həftəsində, Accademia Del Lusso-nun(ADL) qonağı olaraq etdiklərim haqqında yazmaq istəyirəm. Məni qarşılayan və həqiqi qonaqpərvərlik göstərən bu moda məktəbi haqqında.
Caterpillar Boots redesigned by the ADL students. |
Storyboards made by the ADL students |
I have been many cities around the world, very famous, not famous, rich, poor, big, small etc.
Daha əvvəl dünyanın bir çox şəhərlərini gəzmək fürsətim olub, məşhur, tanınmayan, varlı, kasıb, böyük və balaca, lakin, heç vaxt bu qədər evdəki kimi və səmimi hiss etdiyimi xatırlamıram. Xüsusilə, İngiltərədə yaşadığım uzun bir müddətdə bu cür qonaqpərvərliyi görə bilmədim. İtaliyanların digər şimali Avropa ölkələrindən fərqli olaraq daha mehriban və dostyana olduqları barədə, mənə dostlarım demişdi. Bunun həqiqətən belə olduğuna özüm də şahid oldum. İlk günlərdə, bu səmimiyyətin bloqda rəy yazacağım üçün olduğunu düşündüm, lakin vaxt keçdikcə, İtaliyanların özlərinin bu cür istiqanlı olduğunu gördüm. Hələ, İtaliyanın cənub zonasında insanların daha da dostyana olduğunu öyrəndim. Şəhərə gəlməmişdən əvvəl, mümkün olduğu qədər burada "əsl İtaliyan" kimi vaxt keçirmək qərarı almışdım, lakin bu arzuma biraz gec başlamalı oldum. Bunun ilk səbəbi həddindən artıq uzun və yorucu yol səyahətimin olması idi. Beləki, istədiyim vaxta ən uyğun bileti Qatar Hava Yolları ilə tapdığıma görə uçuşum Doha üzərindən oldu. Çox təəssüf ki, bizim sevimli AZAL-ımız Milana həftədə yalnız iki gün uçur və heç biri də mənə uyğun gəlmirdi. Uzun sözün qısası, öz yerimdən güclə Bazarertəsi ayrıla bildim ki, dərhal Accademia Del Lusso-nu kəşf etmək üçün yola düşdüm.
Accademia Del Lusso Office at Via Montenapalone |
Innovative dress designed by the ADL students. |
Another futuristic dress designed by the ADL students. |
Accademia Del Lusso
You probably have heard the name of this lovely school in some of my old posts, but now I would like to introduce it more in detail. The school was founded in 2005, as a school of fashion and design in Italy. Its main address is located in the heart of the Milano, right in the iconic Via Montenapalone street, above the Etro and Gucci stores and laboratory is located in the Via Chioggia street, also very close to the city center. Although, history of the ADL is young, it has already been well established in the sector, focused on the training of the key figures of the luxury, design and fashion sectors. What I mean is, do you want to be a brand manager in the fashion world then you should definitely start thinking of studying at the specialized school like ADL, rather than any random management school. Because, the experienced teachers, directly from the industry, help students, to know the exact requirements of the market and help them to transform their passion and skills into the profession. I had a great opportunity to meet some of these key people in the business who are also working either as a professor or a staff of the ADL and to ask them some relevant questions, which I want to share with you as well.
Accademia Del Lusso
Yəqin ki, bu məktəbin adını əvvəlki məqalələrimdə eşitmisiniz, lakin bu dəfə onun haqqında daha ətraflı danışmaq istəyirəm. Beləki, əsası 2005-ci ildə İtaliyada qoyulan bu moda və dizayn məktəbinin mərkəzi, Milanın düz ürəyində, ikonik Via Montenapalone küçəsində, Etro və Gucci butiklərinin üzərində yerləşir. Digər labaratoriyası isə, yenə mərkəzə yaxın küçələrdən biri olan Via Chioggia küçəsində özünə yer edib. Baxmayaraq ki, ADL-in tarixi hələ cavandır, o artıq sektorda özünə yer etməyi bacararaq lüks, moda və dizayn sektou üçün lazım olan, vacib kadrların yetişdirilməsində əsas rollardan birini oynayır. Demək istədiyim odur ki, əgər brend menecer olmağı planlaşdırırsınızsa bu zaman ADL kimi bu sahə üzrə ixtisaslaşmış məktəbdə oxumaq, hər hansı bir menecment məktəbində oxumaqdan daha yaxşıdır. Çünki, sırf bu sahə üzrə ixtisaslaşmış təcrübəli müəllimlər və professorlar, bazarın tələblərini çox gözəl başa düşür və buna uyğun olaraq, tələbələrin öz istək və bacarıqlarını peşəyə çevirməsinə köməklik göstərir. Keçirdiyim bu həftə müddətində ADL-in müəllim və işçi heyyətindən bəziləri ilə tanış olub, söhbət etmək imkanım oldu. Onlara, mənə və sizə maraqlı ola biləcək bəzi suallar verdim.
Mr. Luca D'Elia |
Let's start with Mr. Luca D'Elia. The young professor that has been working at Academia Del Lusso since 2006. He is teaching Fashion and Luxury Marketing, and Sociology. Mr. Delia seemed very passionate about teaching his major and doing it exactly at the Accademia Del Lusso. He said that courses at the ADL mainly are divided in three ways. The first group is 3-year courses for young students graduated from high schools and want to undertake their university-level courses. The courses give them required theoretical and practical knowledge to operate in the fashion industry. The next group is master courses, or for those students who completed their undergraduate degree and want to specialize in fashion and brand management. The courses finish in 9 months and offer internship opportunities, thanks to the strong relationship of the school
Gəlin Luca D'Elia ilə söhbətimizə başlayaq. Accademia Del Lusso-da 2006-cı ildən bəri çalışan bu gənc professor, Moda, Lüks Marketinq və Sosiologiya dərslərini deyir. İşinə həddindən artıq maraqla yanaşan cənab D'Elia, ADL-dəki kursların əsasən 3 hissəyə bölündüyünü bildirdi. Birinci qrup, məktəbdən məzun olmuş və bakalavr təhsili almaq istəyənlər üçün nəzərdə tutulmuş 3 illik kurslardır. Bu kurslar, tələbələrə lazımı nəzəri və praktiki biliklərə yiyələnməyə köməklik edir. İkinci qrup isə, bu səviyyəni artıq bitirmiş və magistratura səviyyəsində ixtisaslaşmaq istəyənlər üçün nəzərdə tutulub. 9 ay davam edən bu kurslar, daha sonra universitetin moda sektoru ilə olan yaxın əlaqələri sayəsində tələbələrə təcrübə imkanları yaradır. Bu ikisindən əlavə, burada profesiyonal və qısa müddətli kurslarda mövcuddur. Bu kurslar, moda və lüks sektor haqqında biliyi olan, lakin öz bacarıqlarını möhkəmləndirmək, bazarı daha dərindən öyrənmək və yeni tendensiyalar ilə tanış olmaq istəyənlər üçün nəzərdə tutulub. Cənab D'Elia ilə söhbətimiz zamanı, məktəbin ən böyük uğurunun tələbələrdə baş verən dəyişikliklər olduğunu dedi. Onlar buraya bəzi bilik və bacarıqları olmadan gəlir və əldə edərək öz həyatlarına davam edirlər. Amma ən əsası odur ki hər kəs öz arzuladığı işi, böyük maraqla görsün. Çünki, sevdiyin işdən gəlir əldə etmək elə ən yaxşı biznesdir, Andy Warhol-un dediyi kimi: "Pul qazanmaq incəsənətdir, İşləmək də incəsənətdir, Yaxşı biznes isə ən yaxşı incəsənətdir"
ADL-in tanınmış müəllimlərindən biri olan Rafaela Ferrante, Pərakəndə Satış dərslərini keçməklə yanaşı həm də dünyanın tanınmış firmaları, məsələn Ralph Lauren, Micael Kors, Coach və Adidas kimi markalara Marketinq Rəhbərliyi və Konsaltinq edir. Cənab Ferrante şirkətin hər zaman ən böyük məqsədinin bu kimi firmalar ilə güclü əlaqələr saxlamaq olduğunu bildirdi ki, bu da tələbələrin həmin markalara rahatlıqla qoşulmasına köməklik göstərsin. O, ADL-in artıq buna nail olduğunu qururla deyerək, böyük brendlər ilə güclü və güvənli əlaqələr qurduqlarını bildirdi. Bu da məktəbin müvəffəqiyyətli tələbələrinin profesianal namizədlər olaraq işə qəbul edilmələrinin ən əsas səbəbidir. Məsələn bu yaxınlarda ADL-in tələbələrindən ibarət komandası, Prada ilə ortaq pərakəndə satış proyekati üzərində işləyiblər. Bununla yamaşı, məzunlar, Versace, Fendi, Salvatore Ferragamo və Valentino kimi şirkətlərdə praktika etmək imkanı qazanırlar.
Mr. Giglio Roncaglia |
Mr. Giglio Roncaglia has been working as a Fashion
Communication Professor at the Accademia Dell Lusso for 10 years. He is a
well known person in the education system, who is teaching Fashion
Communication and Branding. He mentioned that, fashion communication process is
mainly divided into two parts. In the first bit, it is how the brand identity
is defined. That shows who the company is?!, and what should the customers and
the community expect from it?! The way it interacts with them and the service
or the products are provided to them. The second bit is the advertisements.
Using a power of the different communication tools, the brand awareness is
created. Next, I asked him to know, what he thinks about the luxury brand
communication and Mr. Roncaglia explained the process with several stages. The
adventure of the product starts with the introduction to the market and the
relevant price tag is hung on them. On the other hand, luxury brands use
premium pricing strategy to keep the price of the product at their high in
order to encourage favorable perceptions among buyers. And also there is a
very niche segment of mythical products - those that, are sitting on the
top of the pyramid. These are the products that consumers are
certainly willing to pay even more.
The heritage bags of the Hermes and the iconic watches of the
Rolex are probably in this category. In general, each company uses different
pricing, branding and marketing strategies to target different segments. Mr.
Roncaglia further mentioned the importance of the modern
communication tools such as the Internet and the social media in new
business strategies of the luxury brands. At the end of our discussion, he said
that he always advice to his students not to worry to try new methods and to be
open-minded for up-coming innovations, because this sector is changing a lot
and a lot. So they have to experiment and investigate more.
Giglio Roncaglia, Accademia Dell Lusso-da artıq 10 ildir ki Moda Kommunikasiyası profeesoru olaraq çalışır. Təhsil sistmeinin tanınmış müəllimlərindən biri olan cənab Roncaglia, Moda Əlaqələri və Brendinq dərslərini
Mr Giovanni Pilla |
Mr. Giovanni
Giovanni Pilla ADL-in Moda Departamentində çalışıan növbəti təcrübəli müəllimlərindən biridir . O yeni parçalar(materiallar) üzrə mütəxəsisdir, eləcə də yeni məhsullar və kolleksiyalar üçün konsaltinq edir. Cənab Pilla, dizayndan prototiplərə, materiallar və naxışlardan kolleksiyanın tamamının hazırlanması və təqdimatına, və əlbəttə ki müştəri seqmentlərinin seçilməsi və hədəf alınamsı proselərinin tamamında iştirak edir. Onun fikrincə moda 60-cı illər, 70-ci illər və s. olaraq eyni tendensiyalar üzrə təkrarlanır, ən vacibi isə materiallar və texnikadır. Bu hər zaman yeniləşir və müasirləşir. Ümumiyyətlə, hər şey, bütün bu proseslər bir fikir ətrafında formalaşır. Ona görə də yeni, kreativ fikirlərin olması çox vacibdir ki, ona uyğun da materiallar seçilsin və geyimlər hazırlansın.
Ms. Barbara Sordi is a Fashion Designing and History tutor at the ADL. Her main role is to teach her students, how to create illustrations, to sketch and to choose fabrics for their collections. Ms.
Barbara Sordi ADL-də Moda Dizaynı və Tarixindən dərs deyən müəllimdir. Onun əsas rolu öz tələbələrinə kolleksiyaları üçün ilustrasiyalar etməyi, skeçlər çəkməyi və yeni materiallar seçməyi öyrətməkdir. Xanım bildirdi ki, o hər zaman öz tələbələrinə bələdçilik edir, onlara düzgün yolları göstərir və yeni trendləri izləməyi məsləhət görür, amma hər zaman yeni kolleksiyaları üçün öz baxışlarını formalaşdırmağı tapşırır. O muasir dovürdə əsl komersiya məqsədli, bazarın tələblərini bilən və ona uyğun dizayn edən istedadlı gəncləri tapamağın çətin olduğunu bildirdi. Digər tərəfdən bəzi insanların dizaynerdən çox incəsənət xadimi olduğunu da qeyd etdi. Onlar müxtəlif təxəyyül və fantaziyaları olan yaradıcı insanlardır. Lakin onların hazırladığı geyimlər adətən satılmaq üçün nəzədə tutulmur. Daha sonra mən ondan yeni kolleksiyalara parçaların alınması prosesi ilə bağlı sual verdim və o mənə bazarda öz mövsümü parçalarını satan, tanınmış təhcizatçılar olduğunu bildirdi. Dizaynerin seçdiyi parçalardan hazırlanmış məhsulların satışları yüksək olduqda, dizayner adətən həmin fabrikdən yenə sifariş verir. Əgər dizayner hər hansı bir parçanı sadəcə özü istifadə etmək istəyirsə bu zaman ondan müəyyən ölçüdə sifariş etməlidir. Böyük markalar eksklusivliyi qorumaq məqsədi ilə parçalarını özləri istehsal edirlər.
Ms. |
Many times we want to do something in the particular area, but tons of questions and doubts encumber us. The ADL has a very good solution for this. Ms
Yəqin ki, hər birimiz bəzi zamanlarda müəyyən bir işlə məşqul olmaq istəmişik, lakin bu işi görüb-görə bilməyəcəyimizlə bağlı şübhələrimiz və yüzlərlə suallarımız yaranıb. ADL-in bu kimi problemi olan namizədlər üçün əla
With her nice sense of humor, my favorite dialogue was with Ms. Francesca Pasqui, the admission manager of the ADL. Dressed with style and speaking fluent English, Ms.
Yüksək yumor hissinə malik olduğu üçün, mənim ən xoşuma gələn intervyum Francesca Pasqui ilə oldu. O ADL-in tələbə qəbulu üzrə meneceri vəzifəsində çalışır. Dəbli geyimi və axıcı İngilis dili ilə, xanım tələbələrin, xüsusilə də, xarici namizədlərin qəbul olunma prosesindən danışdı. O bildirdi ki, bu proses müraciətçilərin ilkin dəyərləndirməsi ilə başlayır. Daha sonra Academic Komitə ADL-də oxuma şansını əldə edən namizədləri müəyyənləşdirir və visa işlərinin həll üçün bürokratik prosedurlar başlanır. Tələbələr, burada İngilis və ya İtalyan dillərində oxumağı seçə bilər, lakin minimal dil tələblərini buraya gəlməmişdən əvvəl gözə almalıdırlar. Əgər tələbələrin dil bacarığı kifayət qədər güclü deyilsə, bu zaman onlar ADL-in tərkibində tərtib olunmuş 3 aylıq- 250 saatdan çox olan intensiv dərslərə başlaya bilər. Dünyanın hər yerindən, xüsusilə də, Şanxay, Braziliya, İstanbul, Dubay və Moskva kimi şəhərlərdən burada oxumaq üçün tələbələr maraq göstərir.
Ms Maria Oliveira |
Mənim sonuncu intervyum ADL-də Moda Stilistliyi oxuyan 1-ci kurs tələbəsi Maira Oliveira ilə odlu. İlk məqsədim onun bu təhsil mərkəzi ilə bağlı fikirlərini öyrənmək idi. Maria, burada oxumaqdan çox böyük zövq aldığını və təhsilin keyfiyyətindən olduqca razı qaldığını bildirdi. O, ailəsinin Portuqaliyada yaşadığını və Milana məhz vizual imkanları sonsuz olduğu üçün stilistlik oxumaq məqsədi ilə gəldiyini bildirdi. Gəldiyi ilk vaxtlarda ən böyük çətinliyinin dil olduğunu deyən Maria, çox səbirli olduğunu və təcrübəli müəllimlərin köməyi ilə bu problemin öhdəsindən gəldiyini bildirdi. O həm də kariyera planlarından danışdı, beləki, xanımın ailə kökləri Afrikaya dayandığı üçün, styling işlərindəki ən böyük ilhamı Afrikanın etnik motivləridir. Buna görə də o, ən çox Etro və Stella Jean-in kolleksiyalarını bəyənir.
Students from the ADL's Serbia branch came to Milan to discover the head office. |
Fashion |
A classroom designed as an actual shop, to teach Visual Merchandising. |
Each classroom named after one of the great fashion designers, this is a Vivienne Westwood room. |
I still have too much to talk about Accademia Del Lusso and Milan Fashion Week, but this post is already too long, then see you in the second part soon :) Website of the ADL is here.
Accademia Del Lusso və Milan Moda Həftəsi haqqında danışmaq istədiyim hələ çox şey var, lakin bu məqalə artıq çox uzun oldu, ona görə də, davamı ilə ikici hissədə görüşərik. :) ADL-in saytına buradan
Final Note:
Dear friends, I want to make it clear that, all the above written texts are my interpretation of the answers that I got from the interviewed people. They don't have to be exactly correct, or interviewed people don't have any responsibility for what was written here. Most of these interviews are translated from Italian. Thus, if you find something wrong, sorry for that and if you want, you can inform me to correct them. I hope you enjoyed it.
Son Söz:
Əziz
2 comments:
Evis kredit kredit sirk?t siz? baslamaq lazimdir h?r hansi m?bl?g borc haziriq
Sizin s?xsi is. biz d? ?g?r, 3% faiz d?r?c?si il? kredit verm?k biz d? ev satmaq bil?r ayliq öd?nis evi almaq ist?yir?m
S?n. bel? Xahis k?nd t?s?rrüfati k?nd t?s?rrüfati kredit üçün müraci?t. Siz kredit lazimdir ?g?r
, Evisloanfirm@gmail.com çox s?b?bl?ri niy? ola bil?r: bizim e-poçt ?laq?
gözl?nilm?z avtomobil v? ya ev t?mir - Siz b?zi ?lav? pul ?ld? etm?k lazimdir
Sizin toy v? ya xüsusi bayram üçün öd?nilm?si. Lakin, bunun üçün lazim n?
Yuxaridaki 100.000 ABS dollari $ 5000 ABS dollari arasinda borc zaman.
Sirk?tin ixtisaslasma.
1) 3% faiz d?r?c?si kredit verir.
2) Biz d? sizin h?r hansi bir siz seçdiyiniz bir ev ala bil?r
yer.
Find out how THOUSAND of people like YOU are working for a LIVING by staying home and are living their dreams right NOW.
JOIN NOW
Post a Comment